Veebipoe küsitluse tulemused

Suur tänu kõigile, kes osalesid meie küsitluses! Teie tagasiside aitab meil muuta meie teenuseid veelgi paremaks ja kasutajasõbralikumaks. Siin on lühike ülevaade tulemustest ja parendustest, mida teeme tuginedes teie arvamustele:

Klienditagasiside kokkuvõte:

  • Tooteinfo visuaalsus: paljud vastajad tõid välja, et sooviksid näha rohkem pilte toodete juures. Lisame võimalusel rohkem pilte tooteinfo juurde.
  • Tellimuse info selgus: saime soovi lisada tellimuse summa automaatsetesse tellimuse kinnituse e-kirjadesse. Täiustame automaatset e-kirja, mis saadetakse ostu kinnitamiseks, lisades sinna ka tellimuse kogusumma.
  • Tarne ja ostuprotsess: enamus vastanutest olid tarnekiiruse ja ostukogemusega rahul.

 

Klientide rahulolu küsitlus – veebipood

Märtsis 2025 läbiviidud küsitluse tulemused näitavad, et meie veebipoe teenusega ollakse väga rahul – 93% klientidest andsid hinnanguks 8 kuni 10 punkti 10-st. Kõige sagedamini anti maksimaalne hinne – lausa 70% vastanutest hindasid meid täiusliku 10 punktiga!

Negatiivseid hinnanguid oli alla 2%, ning vaid 1,5% vastanutest ei osanud oma arvamust avaldada.

Need tulemused kinnitavad, et liigume õiges suunas. Kliendid usaldavad meid ja hindavad meie tööd. Meie eesmärk on jätkuvalt hoida teenuse kvaliteet kõrgel ning veelgi parandada kliendikogemust.

 

Klientide rahulolu küsitlus – telefoniteenindus

Küsitluse tulemused näitavad, et meie telefoni teel tehtav klienditeenindus on kõrgelt hinnatud:

  • 55% vastanutest andsid teenusele maksimaalse hinde 10-10st.
  • Veel 13% hindasid teenust väga heaks (8–9 punkti).

Negatiivseid hinnanguid ei olnud üldse, mis näitab tugevat usaldust ja rahulolu meie teenuse kvaliteedi suhtes.

Samuti selgus, et 28% vastanutest valisid vastuseks “ei oska öelda” – see võib viidata kahele asjale: paljud ei ole telefoni teel teenindust vajanud, sest kasutavad veebipoodi.

Oleme rõõmsad, et kliendid tunnevad end meie teeninduses hoituna ning teeme tööd selle nimel, et iga kogemus oleks edaspidigi meeldiv!

 

Klientide rahulolu küsitlus – klienditeenindus e-maili teel

Meie e-maili teel pakutav klienditeenindus sai küsitluses samuti väga positiivse tagasiside:

  • Ligi 75% vastajatest hindasid teenust väga heaks (8–10 punkti).
  • 57% klientidest andsid koguni maksimaalsed 10 punkti.

Positiivne on ka see, et ei esinenud ühtegi negatiivset hinnangut – see näitab, et kliendid saavad e-maili teel kiiret ja kvaliteetset abi.

Sarnaselt telefoniteenindusele leidus siin samuti arvestatav hulk vastuseid – 23,7% “ei oska öelda”. See viitab arvatavasti asjaolule, et paljudel vastajatel pole olnud vajadust e-maili kaudu ühendust võtta, sest veebipood või telefonisuhtlus toimib hästi.

Teeme omalt poolt kõik, et ka edaspidi pakkuda kiiret ja usaldusväärset kliendituge kõikidel kanalitel!

 

Kliendid hindavad meie tootejuhte väga kõrgelt!

Küsisime klientidelt, kui rahul nad on meie tootejuhtidega – tulemused olid väga julgustavad:

  • üle poole vastanutest (51,9%) andis tootejuhtidele maksimaalse hinde – 10 punkti.
  • Veel 14,5% hindasid tootejuhtide tööd väga heaks (8–9 punkti).
  • Negatiivseid hinnanguid (0–2 punkti) ei olnud üldse.

Need tulemused näitavad, et meie tootejuhid teevad suurepärast tööd ning nende panust märgatakse ja hinnatakse. Töötame edasi selle nimel, et iga kliendikogemus oleks isiklik, professionaalne ja väärtuslik.

 

Meie teenus paistab silma võrreldes teiste tarnijatega

Küsisime klientidelt, kuidas nad hindavad OneMed OÜ teenust võrreldes teiste meditsiiniseadmete tarnijatega – tulemused olid taas väga positiivsed:

  • 61,8% vastajatest andsid meile maksimaalse hinde – 10 punkti.
  • Veel 23,6% hindasid teenust väga heaks (8–9 punkti).
  • Negatiivseid hinnanguid (0–3 punkti) ei olnud üldse.
  • 6,1% vastajatest valis “ei oska öelda”, mis viitab, et nad ei pruugi olla teisi teenusepakkujaid kasutanud või puudub selge võrdlusmoment.

Tulemused näitavad selgelt, et kliendid hindavad meie teenust kõrgelt ka võrdluses konkurentidega. See on meile suur tunnustus ning annab jõudu jätkata samas vaimus – pakkudes kindlat, kiiret ja usaldusväärset teenust.

Täname siiralt kõki vastajaid oma hinnangut andmast ning ka kommenteerimast, kuidas saame oma teenust paremaks ja kliendikesksemaks teha. Oleme suure osa soovitud muudatustest juba töösse võtnud.

Teie OneMed